رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان اعلام کرد:

فعالیت 2هزار واحد بسیج دانش اموزی در استان کرمان 

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان با بیان اینکه 2هزار واحد بسیج دانش آموزی در استان فعال هستنداز کسب رتبه سوم کشوری توسط تیم بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان در مسابقات لیگ علمی پایا خبر داد.
کد خبر: ۱۳۸۴۹۹۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛عبدالرضا روزخوش،ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت:همه برنامه های بسیج دانش آموزی ناظر به بیانات رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)و سند تحول بنیادین است وبیش از 39 حوزه مقاومت بسیج دانش آموزی متولی برنامه های بسیج دانش آموزی هستند. 

وی با بیان اینکه برنامه ها و فعالیت های سازمان بسیج دانش آموزی با شعار محوری"ایران قوی"به صورت مجازی و حقیقی برگزار می شود افزود:سه پویش در فضای مجازی داریم که در پویش "ایران قوی"دانش آموزان با پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران عکس می گیرند و عکس های یادگاری خود را در فضای مجازی ارسال می کنند.

وی افزود:پویش"بدون تاریکی"که به دو سوال در خصوص جنایات آمریکا درمنطقه پاسخ می دهندو"پویش رفیق شهیدم"که در خصوص سه دانش آموزی که در حرم حضرت شاهچراغ (ع) شهید شدند وی باشد که یکی از این دانش آموزان اهل شهرستان سیرجان استان کرمان است که در این پویش دانش آموزان با تمثال این شهید عکس می گیرند و برای بسیج دانش آموزی ارسال می کنند که این عکس ها در قالب نماهنگ تولید و منتشر می شوند.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان با اشاره به استقبال از شهید دانش آموز علی اصغر لری گویینی اهل شهرستان سیرجان از شهدای حادثه تروریستی شیراز و برگزاری برنامه هایی در روزهای یکشنبه و دوشنبه همین هفته،گفت:اجرای درس آمادگی دفاعی برای بیش از 100هزار دانش آموزو آموزش 1000دبیر این درس در استان با سازمان بسیج دانش آموزی است.

روزخوش،اظهار داشت:سخنرانی دانش آموزان بسیجی پیش از خطبه های نمازجمعه درروز 13 آبان،برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی 2در سه عرصه علمی با برگزاری کلاس های تقویتی،عمرانی با مرمت مدارس توسط گروه های جهادی و خدمات مومنانه با جمع آوری کمک های مومنانه توسط دانش آموزان،دیدار نخبگان بسیجی با مسئولان شهرستان ها،دیدار با خانواده شهدای دانش آموز،برگزاری مسابقه نقاشی برای دانش آموزان دوره ابتدایی با موضوع دشمن شناسی و برگزاری مراسم صبحگاه دانش آموزی در مدارس از دیگر برنامه های حضوری درهفته بسیج دانش آموزی در استان است.

وی گفت:یکی دیگر از برنامه های این هفته حضور استادان و مربیان درمدارس درراستای تحقق جهاد تبیین است و مهمترین برنامه،حضور دانش آموزان در راهپیمایی 13 آبان است و در طول سال تحصیلی برنامه های تربیتی از جمله طرح شهید عزیز اللهی برای دانش آموزان ابتدایی،طرح شهید بهنام محمدی برای دانش آموزان دور اول متوسطه و طرح شهید فهمیده برای دانش آموزان متوسطه دوم  برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج دانش آموزی استان کرمان گفت:بیش از23 برنامه در طول سال تحصیلی در حال برگزاری داریم،برنامه اردوهای راهیان نور با جدیت دنبال می شودودر دو سال گذشته به صورت مجازی برگزار شد،اما در سال جاری به صورت حضوری این اردوها را خواهیم داشت. 

وی ادامه داد:یکی از برنامه های هفته بسیج دانش آموزی اجتماع 5هزار نفری دانش آموزان دختر در سالن تلاش در روز چهارشنبه 11 آبان در قالب برنامه استکبارستیزی است.

روزخوش،بیان کرد:باتوجه به ناآرامی های اخیر و نیاز به حضور فعال در فضای مجازی،مرکز تولید محتوای رسانه ای مشق درسازمان بسیج دانش آموزی راه اندازی شده و استودیوی مشق به بهره برداری می رسد،یادواره شهید علی عرب به زودی در شهرستان زرند برگزار می شود،سه مجموعه بسیج دانش آموزی،سازمان دانش آموزی و تشکل های دانش آموزی واینفوگرافی زندگی شهید علی عرب شهید شاخص دانش آموز در این هفته منتشر می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها